HTML

biobodza

Virtuális kertészkedés helyett olvasd el milyen tényleg kimenni az ültetvénybe, milyen gondjai, örömei vannakgy biokerésznek! És szólj hozzá, Te hogyan csinálnád!?

Friss topikok

  • biopiac: Kedves Edit! Végül én nem használtam ezt az infot és nem is találom... Erről kérdezd meg Kaldenek... (2012.10.27. 11:03) Lekvárosház
  • biopiac: Tényleg finom! Igen, szoktam árulni is :) Szeretnél? (2012.06.05. 22:12) szüret
  • biopiac: A Nyílt nap arra volt jó, hogy 1. Megismertük a helybeli gazdákat, ők is minket. 2. Megértették... (2012.05.29. 10:29) nyílt nap
  • atkakukac: Sziasztok! Remélem a tetvek azóta eltűntek! Hogy sikerült a nyílt nap? (2011.06.18. 23:06) levéltetű
  • atkakukac: Kedves Andiék! Sajnos messze vagyunk, pedig szívesen elmennék a Jún. 3-i bemutatóra. Sok érdeklőd... (2011.05.26. 23:07) rózsaszín fák

Linkblog

honlap

2010.06.30. 00:10 biopiac

Ma megpróbáltam egy receptet beleírni a honlapra. www.biobodza.hu Csak, hogy megpróbáljam.

A Flash FXP nevű programmal be tudtam lépni, gyönyörűen megjelent a honlap szerkezete. Boldog voltam.
Viszont hiába kattintgattam az egérrel mindenáron Word-ben akarta megnyitni. Gondoltam milyen intelligens már a Wordben írtakat is át tudja alakítani...

Szóval beleírtam egy szörp receptet.... Az eredmény döbbenetes. Kínai írásjelek jelentek meg receptek helyett...

Aztán kitöröltem a szörpöt, de a helyzet csöppet sem változott...

Azóta is kínai írásjelek...

 

Szólj hozzá!

Címkék: szerkesztés honlap

A bejegyzés trackback címe:

https://biobodza.blog.hu/api/trackback/id/tr742119817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása